Desværre kan vi fra herniedatabasens styregruppe ikke hjælpe med problemer med login til indtastningsmodulet på www.kliniskedatabaser.dk.
 
Da vi har fået en del henvendelser omkring problemer med login til indtastningsmodulet har vi samlet lidt råd her:
1. Indtastningsmodulet kan kun tilgås fra computere på sundhedsdatanettet, det vil i praksis sige, kun fra computere på sygehusene og altså ikke hjemmefra.
2. Indtastningsmodulet er lavet til Internet Explorer, så du kan forsøge at bruge den browser i stedet. 
3. Prøv en anden computer (på sygehuset). Nogen gange kan en igangværende opdatering af computeren medføre at adgangen ikke virker.
4. Tilføj regionh.medcom til kompabilitetslisten. Det gøres i internet explorer ved at vælge "funktioner" -> "Indstillinger for kompabilitet" (kan tilgås ved at holde alt nede og trykke to gange på K-tasten) tilføj så regionh.medcom til listen.
Hvis ovenstående ikke løser problemet kan det skyldes at hospitalet midlertidigt ikke er koblet på det rigtige netværk eller at indastningsmodulet er midlertidig nede. For at finde og løse problemet bedes du rette henvendelse til:

ServiceDesk på tlf 38 64 80 80 
 
Læs mere på http://www.rkkp.dk/systemadgange/kms/

PROBLEMER MED LOGIN TIL INDTASTNINGSMODUL?